maandag, juli 04, 2005

Hoogervorst val dood (2)

Ik plak hier wat teksten die ik op Geenstijl heb gepost. Opdat iedereen mag weten wat ik ervan vind. N.a.v. een interview met Hans Hoogervorst op het nosjournaal.

-Of ik Hoogervorst op het propagandajournaal heb gezien? Ik word echt een beetje ziek als ik die vent hoor. Het kabinet wordt niet gesteund door het volk terwijl ze zoveel goed werk doen, of wij asjeblieft wat minder willen zeuren. Laat mij even die vent met wat realiteit om de oren slaan. Dit kabinet denkt een oplossing gevonden te hebben voor het wao en ziektekosten probleem, maar ze hebben enkel het probleem op het bordje van de verzekeraars gelegd. Hun maatje Wiegel zal hier bij als spin in het web hebben gefunctioneerd. Een verscherping van maatregelen, waar de samenleving om vroeg, hebben zij niet geregeld. De markt mag de regels gaan bepalen. Concurentie tussen verzekeringsmaatschappijen is er nagenoeg niet. Zij spreken ook door één mond, Wiegel.
De verzorgingstehuizen voor bejaarden functioneren niet goed en schreeuwen om meer middelen. Staatssecretaris Ross vindt dat er best goed werk geleverd kan worden met de huidige budgetten en ze basseert zich op een volkomen flut rapport van hotelbaas Kennedy (kosten rapport 225.000 euro). Ja, op aplaus van Wiegel konden ze wel rekenen.
Het integratie beleid van Verdonk is zo mager dat een geit uit het rifgebergte er zelfs om lacht. Telefonische taaltoetsen en welgeteld drie buitenlandse imams terug gestuurd. Wtf moeten buitenlandse imams hier eigenlijk. Heeft ze de uitzetting van de 26.000 nu geregeld. Nee, de schrijnende gevallen worden alleen maar schrijnender.
De problematiek rond tbs klinieken en het referendum over de eu-grondwet hoef ik hier niet verder uitleggen, 'nuff said.
Er zijn nog talloze voorbeeld van dingen die er bij niet ingaan, maar over Hoogervorts zelf nog één. Hij heeft het advies gekregen van de gezondsheidsraad om cvs (of me) als ziekte te erkennen. Hans heeft dat advies naast zich neer gelegd, want Hans wist het beter. Hij heeft godverdomme geschiedenis gestudeerd en is daarna bij een bank gaan werken, wtf weet hij ervan. Doodleuk verklaarde Hans dat patienten gewoon moeten gaan werken, "rust roest". Nou fijne vakantie Hans.

-De asocratie regeert in Nederland en zij vragen om respect. Van dat soort types willen we nu juist af.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

0 eendjes in de vijver:

Een reactie posten

<< Home