vrijdag, juli 08, 2005

Breinpijn

als ze denken mij te kunnen afzetten
hebben ze te verkeerde voor zich
voorzichtig, ik ga zelf wel rappen
opzichtig, ik laat me niet neppen of naaien
ben geen visje voor de haaien
ff een rifje draaien, de pijn te verzachten
wacht ff, ik zal 'm door pasen.
want je aars blijft bloeden
omdat je elke keer blijft boeten
voor hetzelfde goedje
maar wat moet je,
wacht ff voor je vlucht
en paas die joint terug
dan geef ik je een voetje
en dan klim je over het muurtje
daar staat een schuurtje
geef me een vuurtje
en ik brand er 'm ook voor je buurtjes
alle gloeiende poken
'k blijf illegaal stoken
mij kun niet uit roken
de verstokste rokker, tim kuik fokker
heb geen medelij met die kinderlokker
pak m'n mattenklopper, rioolonstopper
proppenschieter, loog voor de loodgieter
je hoeft je niet langer te verstoppen,
nu niet bang worden voor de politie
'k heb een rek vol lege cd's als ammunitie,
ben geslaagd voor de auditie,
heb betaald, mijn diploma behaald,
als ze willen incasseren zal ik ze leren
de illegale militie heeft nog nooit gefaald.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

2 eendjes in de vijver:

At 4:54 a.m., Anonymous Anoniem spreekt...

Blowfestijn
-
Downloaden is zo'n feest
soms krijg ik weer helemaal de geest
dan vliegen de bytes weer om m'n oren
Laat Tim Kuik het maar niet horen
zeggen ze tegen me in de klas
dan is ie weer helemaal in zijn sas
Laat die motherfokker het maar proberen
dan zal ik hem ook effe eens wat leren
leven en laten leven
en laat het net maar blijven geven !
-
Pump it down, brother !

 
At 8:03 a.m., Anonymous Anoniem spreekt...

Vette beat eronder en je hebt geheid een hit. En geef die joint eens door ;-)

 

Een reactie posten

<< Home