donderdag, juni 02, 2005

Kut-mozilla

Ben je net lekker aan het typen over de misstanden in de wereld en probeer dat een beetje aan te vullen met hyperlinks. Beetje door de riolen kruipen en vooral veel afdwalen. Krijg ik opeens een bericht van mozla dat een pagina niet kan bezichtigen. Ik denk kut, maar niets aan het handje dat heb ik wel vaker. Vertieft-nog-aan-toe als ik die pagina wil wegklikken komt er een pop-up van mozla die mij vertelt dat ik een plug-in moet hebben. Nou vond ik mozla eerst wel fijn omdat je geen last meer hebt van pop-ups. Ik klik veelste wild en altijd net als er zo'n fokt-op pop-up ertussen springt. En nu dus ook weer. Het fijne van deze update was dat alle pagina's moesten worden afgesloten, dat had ik dus niet gelezen. Plop weg tekst, weg werk en weg alle pagina's waar ik van wilde jatten. Alle geslachtsdelen en terminale ziektes bij mekaar gevloekt en dan nog wat. Wel vaker het gevoel dat ik word gesaboteerd en ik verdenk die kleptomane aivd met hun aftap onzin. Jullie maken het internet traag. Ga weg, ksst, pleur op juut. Ik heb het al moeilijk genoeg met mozla. Maar degene die beweert dat uit een negatieve gedachte niets positiefs kan voortkomen zit ernaast. Toch maar een therapeutisch stukje geschreven. Alsnog een post erbij en ik voel weer helemaal 't mannetje. Dankje wel kut-mozla.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

0 eendjes in de vijver:

Een reactie posten

<< Home