woensdag, juni 01, 2005

Welkom op een nieuw aarslog

Namens de voltallige redactie heet ik U van harte welkom. Dit is het meest van koffie afhankelijke log van Nederland. Als douwe egberts mij zou willen sponsoren dan sla ik dat niet af, een xl koffie-automaat met cappuccino functie is dan ook welkom. Maar daar gaat het hier niet alleen om, van nelle, drum, samson en zelfs jakobs zijn natuurlijk ook welkom. Ik ben niet vies van deze kankerverwekkende natuurprodukten, al was het maar om een efficiƫnte darmtransit te bewerkstelligen. Gescheten moet er toch worden.
Dit zal geen nieuwslog of leuke filmpjes log worden, als je die zoekt flikker dan maar gelijk op.
Dit zal een log worden om mijn commentaar op de wereld kunnen weergeven. Maar erg nauw zal ik dat principe niet nemen. Hier zal ik ook de mysteries van het leven proberen te ontravelen of ze te verzinnen. U denkt X-files en ik denk (waarschijnlijk) van niet. Een beetje vrij metselen, beetje plakken en knippen, beetje verbandjes leggen. U heeft het gevoel dat er iets niet klopt maar U kunt er de vinger maar niet opleggen. Leg alles hier neer en ik zoek naar het juiste verband. U heeft het gevoel achtervolgd te worden, U ziet donkere wagens heen en weer rijden, kale mannen met donkere zonnebrillen. U bent bang in het donker. Zet de brightness van uw beeldscherm extra hoog en leg uw paranoia hier neer. Ik zal de schaduwen proberen te verjagen.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

0 eendjes in de vijver:

Een reactie posten

<< Home